B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

jag vet, jag veet

Kategori: Allmänna ting

Jag är vansinnigt dålig på att uppdatera min blogg nuförtiden, men det lär nog bli så ett tag till.

Medan gamlingarna vinner mitt hjärta och att jag tjänar kosing på det gör ju saken mycket bättre, jag är nog lite  rädd för att jag kommer hamna där alla mina fagra släktingar hamnat, inom vården. Jag kan ju lägga till att min skånska blivit något bredare än va din ridan vá. SJUKT vill jag lova!

Ska bli skönt men helg och bara få vara för ett slag. Tror det blir lite bio och resturang besök! om inte annat mormor på söndag! :D

Nu sitter jag och ska ta ett kör i rummet för det behövs verkligen! så himla mycket som ska göras blir snurrig.
Ska dock skryta om mina betyg, men har man kämpat så har man! :D

Puss nu grannskapet

Kommentarer


Kommentera inlägget här: