B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

Nyårsbilder, och om morgondagen

Kategori: Allmänna ting

Här kommer lite bilder från nyår hade jag tänkt! (:


Krille och Mirja och värden ja ni ser ju vad hon heter :P

Jag i Niklas brillor, övercool!

Niklas och jag! <3

Jag och Mirja, vi tog oss en liten dans!? misslyckat försök

Like a boss, som julle säger!!

lagom dragna eller så :D loove it

strike a pose!

Jag och finjulle!
- Nu är det såhär att de finns fler på fejan! såate! ;D



Imorgon blir det att åka in till Malmö, sista lovveckan så ska försöka träffa Niklas så mycket som möjligt innan allvaret drar igång igen!

Så imorgon blir det Malmö med Mirja&Krille, gå lite på stan! Senare blir det att äta pizza och inte bara pizza utan staans bästa pizza enligt Niklas, så ja! Har glömt vad stället heter ligger vid KB! Whatever!  jag ska inskaffa brynpenna och nagellack! that's my mission!

nu blir det snart sängen!
PUSS


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: