B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

klockan åtta och en loppa!?

Kategori: Allmänna ting

Tjenixen

Idag vaknade jag klockan åtta för att ta mig upp till vårdcentralen och ta en spruta. Fick betala 200 spänn för ett läkarbesök som tog 3 minuter och detta var bara för ett nålstick+att man betalat vaccinet!? Sverige är pinsamt..
Hm, när jag kom hem bestämde jag mig för att kolla på tv, vilket jag gjorde! När jag sitter och kollar på
7thHeaven♥ känner jag hur något kryper på mig! Jag skriker bara MAMMAAA, det visade sig vara en äcklig loppa! Jag bara omg min lille snussekatt har loppor!! ): Så nu har jag sprutat RADAR i hela huset, duschat katten med loppshamphoo och köpt loppmedel som vi ska kladda in i nacken på henne. Jag älskar mitt lilla pälsdjur, (fast hon för med sig ohyra!) :D



kram ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: