B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

nyår snart ju!

Kategori: Allmänna ting

godkväll!

Jag vet att jag sugit på att skriva blogg den senaste tiden, men för min del gör de inte ett skvatt!

I måndes var jag och Niklas (med familj) och shoppade en hel massa! På kvällen blev det  
Atmosfär i malmö, jättefin resturang! Blev råbiff och anka med en fin dessert, jag drack en jäkligt god öl som heter Newcastle! (Y) brukar inte gilla öl, så (:

De andra dagarna har jag och Niklas tillbringat i deras nya hus, vi har rivit massa väggar.. Eller ja niklas har rivit, och jag har burit ut allt i containern :P

Ikväll var vi på visit hos Mirjan&Krille, det var trevligt! Det är nyår imorgon och har precis fixat naglarna, snart är det dags för skönhetssömn!

over'n'out


skål !!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: