B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

Hallihallåja!

Kategori: Allmänna ting

Spenderade helgen i Växjö helt underbart! Vi var och fiskade, plocka maskroser till maskrosvin, var på en stor loppis, var på goda fik, resturang, tog goda drinkar och pimpla öl. Jag red även på världens sötaste och segaste fjord!

Jag vet att jag varit allt för dålig på att uppdatera men låt mig säga att jag fått gjort allt de jag innan stressat över och det känns himla skönt!

Igår höll jag tar började gråta hysteriskt, men det blev nog fint i alla fall. Idag var det frukost med klassen och lite filmkunskap. Dagen avslutades med körsång och ett skutt utför fönstert med Mirja äventyrareN! Varit en helt okej dag och de ska bli skönt med ledig dag imorgon.

Men så kom jag på det där att jag har min första körlektion.. och den börjar 06.40.. jag skämtar inte på, på min lediga dag!? Aja, beger mig till malmöet efterråt.

Ikväll ska jag spela Sims 1 för good old times, älskar old school style.

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: