B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

världens snellaste hest

Kategori: Allmänna ting

mirjan då, hon ska fixa min blogg lite och har redan påbörjat det (: Jag ska försökta lära mig de senare, men glömmer alltid allting typ ):

Idag hade vi prov, jag svarade faktiskt på alla frågor så det gick väl helt okej! Sen så lämnade jag in Marknadsföringen för en stund sen, känns bra! faktiskt väldigt mycket som känns bra!

Påskmiddag till lunch idag så man vet vad som väntas imorgon, rester. YES nemen snart helg igen och det innebär även påsklov! Tummen upp!
Igår kväll förövrigt satt jag och kollade på exorcism filmer på youtube, det var ganska läskigt men fascinerande.
Nu börjar snart filmkunskapen så nu vilar jag lite.

PUSS

btw

saknar mina jävla glaslyktor som ja, jag pajjade ): hejdå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: