B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

min pojkvän

Kategori: Allmänna ting

Tamer, min pojkvän. Vi blev tillsammans 10/6 2009. Innan visste jag inte vad kärlek var, men nu vet jag. Nu älskar jag någon vilket är helt underbart, men det kan också vara jobbigt. För med kärlek kommer även nackdelar, mitt exempel. Svartsjuka. Personligt som detta är skriver jag det för det måste hända en förändring, nu. Annars är det försent, och jag kommer mista mitt livs kärlek. Jag har läst tips, jag har läst tidningar. Jag har försökt, tusen gånger om. Men min tröga skalle och min tillit dödar mig, oss. Jag vill inte förlora honom, jag vill förändra mig. Nu måste det hända.

- hur allting faller vet jag inte, men jag älskar honom.



Du gör mig lycklig tamer <3

Jag var tvungen att skriva av mig. Detta är sjukt lågt och jag borde säga detta till honom. men som ett "bevis" på min fruktansvärda ångest lägger jag ut det här och hoppas att ni ger mig tips och liten knuff i baken. hjälp mig, jag är i behov.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: