B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

Asså ingenting blir som det borde.

Kategori: Allmänna ting

Dagen började ok, trotts den där dvärg*piip**piiiipp*.
Efter de var det dags för att gå på en Google föreläsning, just nu sitter jag och tänker på fall jag skrev detta i förra mitt inlägg isf, förlåt?

Jag blir så jävla ledsen, vi pratar och pratar men allting blir bara som innan. Det kommer aldrig bli en förändring om det ska fortsätta såhär, och jag måste typ plugga ihjäl mig.
Helst helt ihjäl så jag slipper allting, men sen så vill jag egentligen inte de heller..

Så dramatiskt allting är är trött på de, kanske någon vacker dag när allting är bra? kanske livet blir lite roligare.

Haha, så jävla emo jag är? FUCK DE - förlåt att jag säger de men jag vet inte, det bara kommer. 

Nu ska jag ha retorik och det ska bli fruktansvärt, för jag ska hålla ett tal om "Billigare frukt" låter fruktansvärt lovande! hehe, skämt åsido!

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: