B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

alltså fredagar börjar inte bli okej

Kategori: Allmänna ting

Vi börjar klockan 08.00 och slutar klockan 16.. Det är inte nådigt? Men nu är det lov, och det ska bi förhoppningsvis en heel del festande!! Filmkvällar med de bästa, ohyes! deeen positiva siiidan (:

den negativa, fyfan vad jag hatar mig själv (: Haha, nej men borde ha suttit på en buss just nu, det gör mig så jävla ledsen och jag borde typ sluta tänka på de typ nu. SÅ (:

Idag såhär lagom vid tio tiden var det brandövning och ja man fick ju gå ut utan jack jävel, istid! Tänkte bara på min nya jacka, som tur vare bara en övning ju! (:

Jag är så oerhört jävla trött på dessa fasoner helt seriöst!! Get a fucking grip!

Nu ska jag gå och ta en mysig fredagsdusch, äta taco med a la familia och kanske kolla skandalsåpan.

Imorgon blir det bästa Frida. 

PUSS 


gammal bild. Minskat några kilon (Y)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: