B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

tvådagars uppdatering kanske?

Kategori: Allmänna ting

Heh, igår orkade jag inte riktigt vara så "aktiv" menmen, Igår hände en hel del! På lunchen var jag nere på bild och form, brände mig på en limmpistol!! jag var där 5 minuter, kom igen va!! ):
Jag hade utvecklingssamtal, det gick superbra! Efter det körde jag hem från ystad, kändes faktiskt riktigt bra! (: Saken var ju den att jag glömde min cykel på stationen, stupid me! Haha

Idag fick vi börja senare, närmare bestämt tio! Skönt (: Hade två lektioner, mediekommunikation/drama? hah och engelska. Vi hade faktiskt test, jag känner ändå att det gick bra!(Y)

Inställd idrott, blä ): Så ikväll drar man och tränar lite fitness!! Pepp (:

Nu blir det absolut revben, pommes med en massa mangosås!!

PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här: