B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

torsdag

Kategori: Allmänna ting

Idag är en kall vinterdag men jag gillar det ändå. Nu har jag håla och jag ska faktiskt plugga engelska för det behövs verkligen.

Imorgon bär det av till Bjosse för en liten tjejkväll, = stor väska för sen drar man vidare och sover över i malmö.

På Lördag blir det film-maraton med Ikkioe och vi ska göra ett gott försök med att göra pizza.. Får ser hur de går :P

på kvällen bliver det nog Mirjan, så man slipper vara hemma och tänka på allt!

På söndag ska jag plugga en hel jäkla massa, BLÄ!

Fan vad jag babblade nu om hela min helg, hah.. I vilket fall som helst ska vi simma på idrotten idag det ska bli trevligt, stannar nog kvar och bastar ett tag!


Pussnu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: