B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

händelserika dag i äro

Kategori: Allmänna ting

Idag började mediakommunikation/media vid 10 och vi gjorde några roliga övningar!
Efter det var det lunch men det var någon helläskig kycklingsoppa eller något, riktigt illa! Så jag, jossä, tess och lalle gick till thaivagnen och köpte oss lite käk!

Efter det hade vi en engelsklektion som var jaa, nåttsånär galen!? haha nevermind!
Idrotten var nästa lektion men vår käre Matsan hade blandat ihopa allt! Vi skulle egentligen ha simmat, men han hade missat de så vi hade en hel teorilektion somnade lite grann i Mirjans famn när hon pilla mig i håret ^^

Sen åkte man hem vid fyra och jag var ju bara tvungen att testa det nya solariet så jaa, jag solade! Min rumpa smärtar just nu! och inte nog med det! Jag tränade också ikväll, det var fruktansvärt kul och lite jobbigt! Får nog stretcha innan jag går och lägger mig! Bäst så!

Lagade middag och lite sådant, nu ska jag bara decka! haha (a)

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: