B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

ridande student!

Kategori: Allmänna ting

Gårdagen var verkligen galen! Hah, jag tog bussen vid 2-tiden och mötte baby
 i Lund där ifrån tog vi tåget till Landskrona!
Mitt första besök där (; sen skulle jag ta bussen in till stan själv <.< men det gick skitbra och jag var där när Rabi gick ut men Tamer och resten var försenade o: men det gjorde inget (: Första gången jag träffade Tamers mamma och syskon och sådära så jag var nervös men fick ett varmt välkomnande men kramar och kyssar! så det kändes jättebra(y)

Rabis överaskningar fortsatte och vi blev körda till havet och där hämtade Zoro upp Rabi på en stor fin häst i det regninga vädert! Undertiden körde vi till stället där vi skulle käka och tillslut kom vår hjälte med Rabi (; hur gulligt som helst!

De skedde en hel del missförstånd under denna dagen som gjorde mig jävligt ledsen men jag hade en fruktansvärt fin kväll! TACK

GRATTIS ANDRÉ, NIKLAS, RABI, MATS!
studenteeer 2010 


 

Idag hjälptes vi åt att städa upp efter festen, och vid frukosten serverades kladdkakemuffins! (; Efter ett bra tag så kördes jag till stationen och då sa jag hejdå till Tamer för han ska vara hos hans mamma nu i en månad ),: men jag får komma och hälsa på! :D 
Sa hejdå till Lina och Rabi och sen var det bara till och vänta på sin buss som inte kom fråns om en timme ._.  MENMEN!
nu ska jag duscha och sånt sen ska jag bege mig till Mirjan!

PUSS / b

Kommentarer

  • Mamba säger:

    vadå får inte komma o hälsa på .. du får visst. :S <3

    2010-06-13 | 19:20:06
    Bloggadress: http://brydig.blogg.se/

Kommentera inlägget här: