B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

okej?

Kategori: Allmänna ting

jag kollade faktiskt någon minut på bröllopet, vilken royalist? ): jag slog över när han daniel börja böla.. de blev bara för mycket.. Jag börja städa toan istället, de var roligare och bättre.

hade en mycket trevligt kväll med johanna, kanske allt för trevligt? De blev en del skratt och stoj! :D
Nu sitter den där jävla Ikkioe i någon strandstol i mallorca.. Men han lova att Köpa något! :D

Jag saknar Tamer, väldigt mycket.. för mycket. Men han har annat för sig så jag är glad för babys skull <3

besviken på så mycket. skitsamma checka mina betyg (; märks inte att jag är blond i think..



nog med de nu ska jag lägga ut en egobild.. för de är roligt?




jag saknar dig, älskling <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: