B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

Torsdag

Kategori: Allmänna ting


Idag började vi klockan åtta, sjukt tungt att gå upp. I vilIdag började vi klockan åtta, sjukt tungt att gå upp. I vilket fall som helst ska vi förbereda ett tal, och jag ska prata om Indianerna -> som vanligt. Efter det var hela klassen ute och gick i det fina vädret heelt underbart! Efter det hade vi naturkunskap, jag somnade och ja det var mindre bra. Efter lunch hade vi ENG den tog slut snabbt. Just nu har jag precis räknat lite matte och käkat goda kycklingklubbor (A) Nu ska jag faktiskt dra mig in och ta en bodyshower, smörja in mig med bodybutter sen ska jag väl kanske prata lite med baby, dricka te och gå och lägga mig. <3

PUSS


Mina älsklingar, jojjo, frida & Mirjan <3


det är inte löshår, SARA&JAG <3


Jag&Idaho<3


Bejaleja&Veralejra<3

Kommentarer

  • Vera säger:

    ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHH VAD JAG SAKNAR DIG BEATRICE!

    2010-04-16 | 19:46:33

Kommentera inlägget här: