B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

tårar, glädjetårar och ullared - 1 april

Kategori: Allmänna ting

Idag är det första april och jag blev lurad redan 02.00 inatt, min pojkvän spådde upp ett sjukt jäkla skämt som slutade men att jag var helt galen,ledsen osv. Jag kasta runt med saker, Min pojkvän lura i mig att han träffat en annan.. Jag svär han ångrar sig jag och min familj skulle upp klockan fyra för vi skulle ju iväg till Ullared. Jag har ALDRIG i mitt liv gått på ett skämt på de viset (har aldrig gråtit så mycket i mitt liv) även om skämtet var helt rått.
Skit i de nu, jag&tamer är fortfarande tillsammans tack gode gud, och idag har jag handlat kläder för en 3000 (: samt världens mysigaste plädfilt.. oh jag älskar den!! och tamer ♥ 
Hehe, som alla vet har jag varit vaken sen klockan åtta igår morse, men jag har deckat i soffan några gånger. 

tjillevippen!! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: