B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

kommer strax tillbaka.

Kategori: Allmänna ting

1. Vad är ditt mellan-namn? Linnéa & Harriett

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? När jag var liten Desirée, men nu är jag ganska nöjd.
3. Är du i ett förhållande nu? Ja

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? snart 11 månader
5. Vem var du tillsammans med sist? Vasa? mitt ex eller? Tamer (:

6. Får man fråga varför det tog slut? nej faktiskt inte, det angår oss.
7. Har du haft ett seriöst förhållande? Hah, självklart!

8. Vem vet mest om dig? Min mamma
9. Vad gör du på fredagskvällar? Beror på, festar, är med vänner/familj

10. Bästa filmen du någonsin har sett? Vet inte, men film jag sett isönder Tretton
11. Har du haft sex med fler än 5 personer? Nej

12. Har du någonsin varit full? Ja
13. Har du testat droger? Ja, Nja, Ja? haha king
14. Röker du? Nej

15. Snusar du? Nej

16. Saknar du någon just nu? yes
17. Hur mår du idag? jag mår faktiskt jävligt ruttet

18. Hur många tabletter tar du dagligen? inga

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Höstlovet var slut, och Tamer hade åkt hem från ett veckobesök! (:
20. Bästa minnet från sommaren? när jag fick min katt, Tippen.
21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Danmark

22. När var du där? förra året tror jag?

23. Är du rasist? hatar rasister, de är trångsynt och fattar inte själv att dem är afrikaner från grund och botten.
24. Har du helt svenskt ursprung? nej
25. Om nej, vart kommer du ifrån? har inget land

26. Föredrar du svenska eller utländska killar? Både och!
27. Ser du fram emot någonting just nu? ja och nä.

28. Sköter du skolan? Alldeles för bra
29. Vad hade du för betyg förra terminen? Skryter, kungliga betyg!
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? MVG?
31. Vilket ämne var det? många ämnen?
32. Har du fått ig på ett prov? Aldrig
33. Har du spelat/spelar du i ett band? Ja

34. Anser du dig vara intelligent? hah, bara ibland

35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Gymnasiet, lätt
36. Vilken va den värsta tiden då? 2007 eller 2008

37. Har du haft sömnproblem? Ja
38. Hur ofta gråter du? nuförtiden ofta

39. Vad gör du när du mår dåligt? stänger inne mig
40.  Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Mina katter, ärligt
41. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? ex av en orsak? Dessutom kan man vara vänner.

42. Vilken klass går du i nu? Tredje ring.
43. Vilken skola? Österportsgymnasiet

44. Har du varit otrogen någon gång? Kanske någon oskyldig puss i förskolan

45. Har någon varit otrogen mot dig? Vet inte

46. Är du stolt över dig själv? Hahahah!

47. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? jag fattar det gör inte många andra, dem är forfarande kvar i lågstadiet...
48. Vad får du ofta komplimanger för? att jag är duktig på att plugga...

49. Har du lätt att få folk att skratta? jag hoppas verkligen det!

50. Cider elller öl? Cider

51. Har du några talanger? nej

52. Vet du om någon är kär i dig? Jag hoppas det

53. Är du kompis med ditt/dina syskon? nej

54.  Vad står det i ditt senaste sms? "yes mam!! :D"

55. Hur lång är du? 1.60
56. Hur mycket väger du? för mycket
57. Vilken storlek har du på kläderna? M / L
58. Har du svarat ärligt? Ja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: