B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

hahah- jag är för jädra slarvig

Kategori: Allmänna ting

Hej!

Tror jag upptäckt att det finns andra grejer att göra mer än att blogg, men jag saknar det lite då&då så jag skriver iallafall! I helgen var jag på släkträff med min babys familj och lite sånt trevligt, sen fick pappa en akvariefisk i farsdag present!

Just nu praktiserar jag ju på dagis och idag började jag dokumentera, det är himla mysigt faktiskt.

Ikväll körde jag hem till kära Amanda och hjälpte henne med lite grejer inför hennes fest, himla roligt ska det bli, längtar! Kom hem för ett tag sedan, nu ska jag mysa ner mig med katterna och kolla på Pretty little liars, som jag förövrigt drömmer om numera! Haha!

mina bebisar. <3
  



Kommentarer


Kommentera inlägget här: