B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

trogen till tiden

Kategori: Allmänna ting

Godmorgon!
Idag har jag ingen klocka på mig, jag känner mig verkligen otrogen till tiden då jag kollar klockan var femte minut annars. Det är fortfarande mycket på reklambyrån just nu så jag sitter sysslolös då jag gör uppgifterna såpass snabbt. Men jag sitter och läser tidningarna på internet, givande att vara allmänbildad när man är runt äldre människor. :P:P:P

Och ja! Kaos i Japan, jag tycker det är fruktansvärt men jag tycker ändå att thailand verkade värre, men så är det ju inte. Nu exploderar reaktorerna på kärnkraftverken och dödlig strålning. Lyckat jag har alltid varit emot kärnkraftverk fast det bidrar med mestadels av vår ström! Det krävs ca 300 vindkraftverk för att ersätta ikärnkraftverk men gud vad mycket säkrare vinden är istället för massa radioaktiva strålningar!

Nu fick jag en uppgift!

PUSS   

Kommentarer


Kommentera inlägget här: