B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

sliten måndag

Kategori: Allmänna ting

Godförmiddag säger jag bara!

Alla här på praktiken är lagom slitna efter denna helg, antingen bakfulla eller sjuklingar. Det låter klockrent tycker jag för det betyder att jag inte är ensam om den saken.
   Förövrigt så är det sjukt mycket på byrån just nu så jag sitter lite sysslolös men ska snart få en uppgift att göra, men det blir nog inte fråns efter lunch.
   Mig skadar det i vilket fall som helst inte så speciellt mycket, jag hinner ju blogga och läsa massa gossip, vad vore inte livet utan sådana stunder!
   Ja, jag vet jag låter som en 50 åring, men det är okej! ;D

Jag glömde berätta att igår hade jag&Niklas 3 månader, tiden bara springer iväg!♥
Åkte även hem igår kväll, mamma och pappa har fixat deras sovrum! Pappa har tagit fram alla sina 500000 Kalle Anka Pockets böcker och smyckat hela väggen, det blev riktigt coolt tyckte jag!
   Lägger upp en bild på det ikväll!


dagens låt!! ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: