B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

lite rast på detta..

Kategori: Allmänna ting

tjyva precis en negerbulle från skåpet, kändes bra. :D Imorse stack baby vid 06.30 sen fixade jag min inför apun!
Nu sitter jag här och bloggar för fulla muggar, jag arbetar med mitt påhittade projekt och just nu sysslar jag men en grafisk profil vilket är ganska kul! (:

jag har glömt att berätta om min helg, som var helgalen i alla fall på lördagen! Mirja kom in till Malmöet för att partaja med mig, Niklas och Andyboien. Vi var bra i gasen kl.9 och kl.22 deckade vi, någon pubrunda blev det inte! Tackar så hemskt mycket för kvällen (:

Nu bör jag fortsätta men profilen, ha det bra folk!
uppdaterar nog senare!

PUSS

Kommentarer

  • mirja säger:

    Vi hade det kul ;) haha, men lite mycket sprit kanske? haha

    2011-03-09 | 13:55:10
    Bloggadress: http://mirpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: