B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

vadå att det regnar liksom?

Kategori: Allmänna ting

Hah, denna veckan har varit hur härlig som helst mest för jag spenderat den med fina människor!
Måndes kom min "punkprinsessa" Ida hit, stannade tills igår däremellan på tisdagen hade jag en mysig tjejkväll!Kanske inte så himla mysig för josses del, men en del vin blev det iallafall för min del!

Igår var Niklas också här, så vi tre såg världens sämsta film, inte värd att nämnas!! Nu kommer snart Ida hit igen, och hon ska köra moppe i regnet. Så jag rotar fram filtar, sen blir det middag och lite vitt! Juste!

Jag är fan ingen bra mamma om jag ska dricka såhär, men jag förtjänar faktiskt lite gott sinnessjukt mycket!
Jobbigt att ha kattunge hur tusan är en riktig unge då? o.o harrejissenes.  

FRED♥FRED♥
FRED♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: