B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

Jag är så jävla förbannad!

Kategori: Allmänna ting

JA! Jag tänker hänga ut en konstigt jävla anorektier, som erbjuder sin hjälp att bli ja ett aneroxiafall! Om man skickar sånt här till mig!? finns det inte en chans att man kommer undan utan en utskällning!

Hejsan! Vill du följa någons liv, dess åsikter, viktminskningsförsök & läsa proana tips? 
-Då tycker jag att min blogg är perfekt för dig! 


Jag är ganska provocerande ska du veta.. Och om du har ett BMI under 15 så rekomenderar jag inte att du ska läsa min blogg, men du gör som du vill! Det är ditt och alla andras val. Antingen så blir ni vackra och smala eller så stannar ni kvar i erat gamla utseende.. 

www.CaloriesMakesYouFat.blogg.se 

Om du har några som helst frågor så vänligen skriv ner dom i kommentarerna så kommer du att få ett svar på bloggen inom 2 veckor. Tyvär så funkar inte våran "msn" längre, så du kan inte få ett svar direkt. Men det ska fixas en ny & då finns jag där och svarar på frågor på bestämda tider & dagar. 

I will show you around the gym, where everyone is beautiful and thin, here is no sin so your life can begin. 

Puss!
 

på hennes blogg kan man läsa saker som 

"Anorexia is the way to happiness."


Ja eller hur ditt jävla psykfall, förlåt jag vet att hon har en sjukdom och allt vad det heter. Men jag har ingen sympati för självsvält! Och hon här gör det till värsta provocerande saken, och grattis hon har lyckats! Men jag är heligt förbannad, ALLA ÄR VACKRA PRECIS SOM DEM ÄR! Jag skrev tillbaka till henne... -

Enligt mig har du ett allvarligt problem, men de tycker antagligen inte du för att ja, du är ju sjuk. Varför skickar du rundor detta bloggtipset för att fler ska bli sjuka och dö i anorexi? Det är en känslig ålder i tonåren och du skickar rundor "antingen blir ni vackra och smala eller så stannar ni kvar i erat gamla utseende" PASSA DIG JÄVLIGT NOGA säger jag dig bara, det är ju en kränkning? som om att jag inte är vacker nu?

Tyvärr har du inte lika bra självförtroende som jag, men sluta skicka ditt sjuka blogg tips, och sök hjälp!

Kanske inte var det bästa jag skrivit, men jag är sjukt förbannad!!!!

Nu ska jag dra till frida, och klippa hennes småbrödrar! PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: