B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

i got soul, but i'm not a soldier

Kategori: Allmänna ting

Är det meningen att man ska hinna vara överallt och ha ett ord i allt för att existera i vissas ögon? Jag tycker det är lite synd om det är så, jag är väldigt gapig och social som person.
Men ibland kan jag bara känna att jag inte orkar vara mig själv? Är det normalt? FilosofBea, nej men jag kan vara den personen som är tyst och bara lyssnar speciellt när jag tycker att det inte är värt att ens tänka på, men ändå?

Imorgon kommer Niklas hit och sover över, känns bäst typ? På torsdag fyller min bästa vän Mirja 18år! ♥
Det blir ett fattigt år när man ska köpa present till alla kära vänner! På torsdag blir det kinaresturang och pubbesök men Mirja såklart!!

Nu börjar det bli dags för sängen, Nattie!

Du är min bästa vän - " i min waterpipe finns det......" våra minnen, oslagbara. Tack ♥


Kommentarer

  • Amanda säger:

    FINA BILDER!

    2011-01-19 | 12:41:58
  • Mirja säger:

    haha ofta vi står på samma sida på alla bilder...

    fett wierd!?



    Love you darling <33!! vry vry much!

    2011-01-21 | 23:33:55
    Bloggadress: http://mirpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: