B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

Aa, det var ett tag sen!

Kategori: Allmänna ting

Hej, mitt i natten (A)

Jag har gjort så himla mycket skoj och mindre skoj på senaste tiden! Mest skoj faktiskt! I Fredes var jag och såg på Sofia i det hislkiga vädert, men det var de värt! :D I lördes rockad jag & världens bästa Ida la angelos, dead end och deep! Bästa utekvällen i mitt liv, träffade även PONTUS! :D sandvikaren även kallad.

På söndagen var jag med min fina pojkvän! Måndag och tisdag har det varit jobb som gällde och imorse fick jag ett blomstebud från Niklas, snacka om nice move! Haha <3 och sen var det liksom lite untouchable ikväll, meheh!
Ni behöver icke förstå ^^


Två som få, innan utgång! <3

En Pontus och en lagom blagad Bea :D hur fint!

och en kärlekshälsning från min pojkvän med blomsterbud! <3

De var nog vad jag orkade ikväll! Vi hörs nog imorgon, kanske.... ;D

Kommentarer

  • Anonym säger:

    KIIIING (Y)

    2011-08-03 | 02:55:47

Kommentera inlägget här: