B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

sinnes-

Kategori: Allmänna ting

sjukt uttråkad på all jävla mainstream just nu! Det måste hända något galet, speciellt och roligt något som lyfter mig från denna lama vardag!
Musiken tackar jag ja jävlar för, och faktiskt BB men om den serien tänker jag inte yttra mig om.
Jag är trött på skitsnacket, och det finns människor som faktiskt snackar skit fast de leker så himla ärliga och snälla. Att ha åsikter är en sak, men om de nu är nervärderade och sägs bakom ryggen kan ni lika bra hålla det för er själva? Jag är trött på att höra ert skitsnack om andra, speciellt om den personen bara försöker vara en i mängden. Precis exakt som ni, men frågan är om den personen inte gör rätt i att vara som den redan är?
Aja, hoppas ni har det bra folket!
pussnu!



trots skrikröst genom hela låten, är den så bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: