B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

kvällsro, jamen tjena

Kategori: Allmänna ting

Kvällsro skulle vara skönt att känna, men icke vi har prov imorgon och jag har varit dum nog att inte orkat plugga på det, lämnat in svenskan och börjat på marknadsföringen. Sen så var det den dära psykologin och körkortsteorin? Sen har man ju ett socialt umänge och sysslor för den delen, tur man håller humöret uppe! Eller tur att andra får ens humör på topp!

Just nu känns allting så bra, jag vet verkligen vem som bryr sig. Jag har en pojkvän som är alldeles underbar. kul grej! Finfian drömde att vi gjorde slut, så antagligen håller vi ett väldigt bra tag. - en mammasak! <3

Jag skulle vilja rabbla upp alla namn på töserna och de som betyder sådär mycket för mig, men jag skulle säkert glömma en hel drös och pinats till döden. Så jag struntar i det och säger bara, ni vet vem ni är.. och ni är alldeles underbara! ♥ 

Imorgon är det lill-lördag såklart, då blir det att min bästa pågadrull kommer hit, plus imorgon ska mamma göra fläskpannkaka, jag menar blä? ): kräks lite

PUSS&NATTI


Kommentarer


Kommentera inlägget här: