B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

ja det blev ju inte riktigt som jag tänkt mig

Kategori: Allmänna ting

för jag fick huvudvärk och gick och la mig så det blev tyvärr inget inlägg igår!
Men ni får ett extra långt.. Eller!
HEJ :D

Första terorinlektionen gick bra, jag var den enda som sa något, oväntat?
Hah nej, men det gick i alla fall bra (: kommer nog gå riktigt bra med körkortet
och sådant (Y)

Igår kväll blev det digestive och brieost, det godaste som finns typ!
Hörde att jossä också ätit de, soulsistas.

I helgen blir det Bröllop och 20 års gille, och det ska bli riktigt trevligt! Stora frågan är utstyrsel?
Och på tal om alla trevligheter är det ju snart påsklov då massa härligheter väntas (:

Idag blir det att sjunga inför läraren och övningsköra lite i ystad! :D Ha det BRA !

Puss sålänge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: