B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

spring i skogen och en film.

Kategori: Allmänna ting

Imorse mådde jag inte så värst bra, skit rättare sagt. Men det blev bättre..
Jag och jossä var ute och leta kontroller i brösarp idag, i en skog alltså :P
Det gick si sådära, men det var allt kul!
Hade tänkt träna ikväll, men när jag tänker efter ska jag ha en jävligt soft kväll och göra
 min retorik läxa som aldrig blev gjord. tyvärr.. Men den ska typ bara renskrivas så det blir superbra!

Jag var hemma redan vid 1 så jag startade en film, Flickan från ovan.. Asså den filmen var ju bara för jävla bra, en film i min smak.. frustration, sorg, fyfan vad förbannad jag var ): Haha, toppenbetyg!

Nu ska jag fasiken hoppa in i duschen sen ska jag städa mitt rum, och göra läxan såklart (;

hoppas det varit en bra dag för er! :D

PUSS

Kommentarer

  • mirja säger:

    Tack för din kommentar, jag vet att folk bara vill väl, men ja.. Tack <3

    2010-09-21 | 17:30:10
    Bloggadress: http://mirpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: