B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

ja, nytt inlägg.

Kategori: Allmänna ting

godmorgon!

Har haft min första lektion nu! Det var ju ungefär lika tråkigt som vanligt..
Tänkte att jag skulle sova i min 3 timmars håla, men jag tänkte asså jag pluggar som fan så slipper jag göra de hemma.. Det är typ därför vi fått dessa håler? Men soffan dras man bättre till, må jag säga! :D
 
Igårkväll var ganska hemskt, men everything's fine right now. (: imorgon kommer min älskling och det blir typ 20 års firande hela helgen? vi som trodde att det skulle vara ultimata lathelgen på länge! <3 Det bästa är att vi är med varandra, och det är allt jag behöver! ♥

Nu ska jag sätta igång med pluggandet! vi slutar 16.10 så får se när det blir uppdatering.. kanske innan kanske efter! nåja!

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: