B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

födelsedagar och scones samt en mardröm eller två!

Kategori: Allmänna ting

Godmorgon!

Är väldigt glad över att jag kan säga de för denna natten har inte varit nådig! Fyfan, som jag drömt mardrömmar, och de har verkat så verkligt att jag nästan dör på det! Hoppas aldrig jag kommer få uppleva en till sån natt! USCH

i vilket fall som heelst! Idag fyller Frida 17 år och min bror 20 år.. och om 5 månader och 4 dagar fyller ju liksom jag 18 år (; Haha, men grattis! (:

Det var hur trevligt som helst igår hos Rabi och det måste göras om! (:

Just nu håller jag på att baka scones för det förtjänar jag! Ahh nu måste jag diska /: 
med bra saker kommer alltid något dåligt!

Men nu måste jag kila..

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: