B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

en skit dag!

Kategori: Allmänna ting

Idag vill jag bara vrida nacken av männskligheten, speciellt vissa människor. Men jag kan fan tycka det är okej att känna så ibland, för om sanningen ska fram så bör vi fan vrida nacken av vissa människor! Right?
Hm anyway..

Skolan var seg som bara fan, och jag ville ta mig ett litet skutt ut från fjärde våningen kändes de som.
Somliga märkte, somliga inte. Heh.

om en timma ska jag vara hos min frisör, så kanske bäst jag gör i ordning mig?

har inget speciellt att säga.. skriva.. berätta om...


jag sitter och kränger som vanligt.. Fortbollsgolfen! (: <3


hajoivaj med håret nu då.
 puss

Kommentarer

  • mirja säger:

    På fredag kommer jag och piggar upp tillvaron!!

    jätte söt bild på dig och tamer btw! :)

    2010-09-09 | 14:45:06
    Bloggadress: http://mirpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: