B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

En fin fortsatt dag!

Kategori: Allmänna ting

Efter städningen blev det lite plugg och matlagning! Det blev Fajita! :D Mycket gott (a)

Frida kom även hit, födelsedagsbarnet! Så hade jag och mamma fixa lite pannacotta till födelsedagsnöffarna
min bror då också!

Frida hade fått en ukulele så vi spelade lite, drack te och mumsa på pannacotta! En mycket bra söndag och jag har iinget att klaga på, jäävligt skönt ska jag säga!

Baby är påväg hem just nu, så ska gå och fixa mig inför sängen plugga lite sen blir det ett litet telefonsnack med min älskling! btw, JAG ÄR SÅ JÄVLA SNYGG ! - meen han är snyggare <3 (:  OKEJ ni ska få slippa!

imon är det skola, och usch på det ! ):
fast efter plugget blir det lite photoshoot med Mirja inför fredagslektionen! (y)

PUSS
och godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: