B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

så glad sen förbannad

Kategori: Allmänna ting

Alltså mitt humör sätts på jäkla test hela tiden, och jag är så fruktansvärt trött på att vara jag att de står mig upp i halsen!

Vaknar och känner mig neutral, blir glad när jag sticker med Frida ner i byn. Sms som rullar in gör mig förbannad. Riktigt förbannad. Jag blir glad av inköpen med Frida, sen cyklar vi hem glada. Bestämmer att vi ska göra lite saker. Kommer hem blir oerhört jävla skiiitförbannad när mamma berättar att min jacka inte kommer fråns 10 januari, FUCKING LÖNT JÄVLA KUK ELLOS! Vinter är snart slut då idiotjävlar.. Ursäkta men jag är så himla trött på alla problem!!

Jag bara saknar dig och du bara skiter i mig, fyfan.

Nu ska jag plugga lite svenska, och lite så. Sen duscha dra till Frida.


Mm, hejdå 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: