B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

Graf, stress sen fest!!!

Kategori: Allmänna ting

Har graf nu får sluta en timme tidigare för att vår käre lärare har en hänsyn till att minderåriga ska dra på fest och bli äckligt fulla.. Alltså jag skojar, men vi får sluta tidigare pågrund av att alla har klagat att vi slutar för sent! :D

När vi slutat rövar jag med mig Jossä med mig hem så ska vi partyfixa oss och sedan dra mot lalle för en liten förfest för att sedan gå till bussen! 

Sen blir det partaj natten låång!
jaag måår bra nuu!

PUSSHEJ (L)

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Sv: yes ma'am (:

    2010-10-01 | 12:56:05
    Bloggadress: http://sofiaapersson.blogg.se/
  • Sandra säger:

    Ja fast jag har bara lagt upp en bild än så länge :)

    Igår blev det shopping och myskväll :) Idag blir det bara lugnt, försöker få till designen så jag hoppas att det går bra :) Jobbar ikväll men det kommer bli kul :)

    2010-10-02 | 13:10:51
    Bloggadress: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här: