B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

dålig uppdatering, jag vet.

Kategori: Allmänna ting

Alltså idag har ändå varit en galen dag, vi börja med att ha mediekommunikation med tjockpannan/hitler/bajshög blablabla ect! Efter det vare den älskade 4 timmars hålan, wihoo! Men alltså då tog vi tillfället i akt och slängde fram rakapparaten och börja trixa lite med Jossäs hår, som resulterade en sidecut!


 


njut av dagens lilla pärla som sedan låste in sina nycklar i skåpet, våran smarta lilla idiot (L)

Efter idrotten stack man såklart hem och det var tänkt att träna, men Frida var i Ystad så pallade inte gå till fitnessen själv. Känslorna var inte helt stabila för den delen iheller så jag tog på mig dojjerna och sprang en 4 km i skogen.. det var lite mörkt så jag var lite rädd, men fick tänka klart lite och ja. Kan inte påstå att jag mår superbra just nu heller men min kropp gör iaf! (Y)

Nu ska jag skriva lite bajssnack för er som fattar, :P:P:P och sen ska jag decka till en film.

PUSSNU!

Kommentarer

  • josefine säger:

    ja, det finns människor till allt. jag gillar mitt hår, eller, min flint.. <3

    2010-10-21 | 21:25:40
    Bloggadress: http://prettydemon.blogg.se/

Kommentera inlägget här: