B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

Jag har tänk på en sak

Kategori: Allmänna ting

Vissa människor är så talangfulla och har en sak som de är fruktansvärt bra på. Till exempel att rita eller spela något instrument, jag har ingensomhelst speciell talang. Jag är i vilket fall som helt avundsjuk

Nåja, jag är bra på att vara jag men senaste tiden har jag varit ganska kass på det också! I alla fall, idag började vi med epoken- Antik = BLÄ!  Janbanan är fortfarande lika trög, men tror att jag är smart, fördel ju!!

Ikväll skulle jag ha tränat men så förkyld som jag är blir det nog inte. får blir en promenad bara!

Jag är sjukligt trött och vet inte ett skit längre, men det gör ingenting för jag börjar bli van! (:

Nu ska jag käka något och klä på mig mer kläder för jag fryser ihjäl typ! (:

PUSS

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Sv: har han fejs? haha ;p

    jag fattade att han skojade Bea, men det är jan i ett nötskal liksom! (:

    2010-11-10 | 08:27:56
    Bloggadress: http://sofiaapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: