B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

ALltså idaag

Kategori: Allmänna ting

har det verkligen varit full rulle.. Jag och Frida stack ner och var lite onödiga i byn handla lite glass, och kolla våra bankkonton efter de dära busarna som länsat flera hundra människors bankkonto i ystad, illa att era pengar just nu är och lirar rundor i Uruguay.. Haha lokalt folk förstår nog lite bättre! (:

Iaf vi stack hem och käkade lite, sen stack vi snabbt iväg på ett skitroligt träningspass! :D Nu känner man verkligen att man börjar bli ordentligt tränad!(y)

Ikväll var jag och Frida upp på viden och letade efter den där sablans Halloweenlådan! haha xD Vi hitta den tillslut, tack! hah

Den redan hemkomne Ikkioe kommer hit imorgon och då blir det lite film.. blir väl antagligen något sånt pojkaktigt som jag somnar till.. Men jag ska i alla fall äta äppel&kanel glass (A) Meheh

OCH INTE FÖR ATT STÖRA MEN NU HAR TYP SNART HALVA LOVET GÅTT! MEHEH D':

Nu ska jag snussa kudden som tusan tror jag, fast först BABY <3 som jag saknar så otroligt mycket.

en söt bild också ju (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: