B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

ombytt och klar!

Kategori: Allmänna ting

Hej allesammans!

imorse ringde jag och väckte baby! Han är så söt när han är nyvaken!(A)(L) i vilket fall som helst coachen stod och babblade i en timme om motivering,visoner och drömmar.. Helt okej bättre än att få fler läxor så, (: efter det fortsatte jag med graf och kortet som jag ska göra till Rabi. you know (;

Åt nyss tonfisksallad men töserna, helt roligt för det var typ bara jag som tyckte om svampen som var i.. så min tonfisksallad blev svampsallad eller något!? jag tyckte det var nomnom! Nu om strax om nån minut ska tvåorna hämta upp oss för en tre timmars lektion som vi ska ha i sandskogen, det blåser som bara den + att det är nära havet så det kommer nog bli kallt! - BEA DU FÅR RÖRA PÅ FLÄSKET EXTRA MYCKET! abbsoolut.. Hah

här får ni en bild på kortet sålänge..


 
Jag har ju hunnit skriva ett litet inlägg här ja, seedär! hihi (a)

Jag hör av mig senare, PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: