B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

nyduschad, en kycklingburgare? jatack!

Kategori: Allmänna ting

Hah, Hejsansvejsan på er!

Igår övningskörde jag en runda, för att sedan sticka och handla.. Juste min pojkvän kom också(a) så fick han åka lite bil när mästerBea körde stor bil.. HAH, jag var jättenervös i början men sen så gick det över och jag tacklas fint med kopplingen nu (Y) dessutom körde jag ca 50 m på en stor väg.. läskigt!? 

När baby och jag kom hem mös vi, spela kort, och gick och la oss relativt god tid för jag var riktigt trött efter att ha börjat kl 8 två dagar i rad! Herrejissenes (y)

Idag har jag och baby spelat kort, spelat wii

Hej detta är tamer! här är den riktiga sanningen, baby säger spelat kort wiii men egentligen menar hon spelat kort buuuuu , och det med övningskörningen okej de gick bra sen, men fotfarande har hon svårt att INTE titta på växelspaken när hon växlar. Juuste jag skrattade och hånade lilla beatrice, och nu nu nu nu broor NUUU BRE ska vi grilla hamburgare, e de okej för er readers? e de ? e de ? well i don't give a fuck vad ni tycker CUZ I'M 2PAC LOOK AT ME HA-HA-HA-HA-HA

jaa.

Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: