B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

godmorgon!

Kategori: Allmänna ting

Igår var jag med älskling, vi kollade på Avatar: tummen upp! (Y)
jag och älskling fjånade oss, så skulle jag kasta en pinne mot honom och då köttar jag upp min tumme, så nu får man ha ett plåster, vet ni hur svårt det är att SMSA !? ):

Nu ska vi snart ha svenska och jag ser inte fram emot skolan överhuvudtaget, vill bara mysa hemma ooh! haha, vad velen man kan vara!

Idag ska jag ringa ett jätteviktigt samtal som kan förändra hela mitt liv, och detta är verkligen en dröm som kommer gå i uppfyllese om jag lyckas. hoppas hoppas hoppas!
   Har även tänkt på att anmäla mig i tvåan till Indienresan om den kommer finnas kvar då, 5 veckor åker man till Indien och studerar och hjälper barnen i slummen. Oh snälla låt gå! 

PEACE 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: