B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

ett litet tag sen (;

Kategori: Allmänna ting

godageens! (;

I lördes kom vi (Jag&tamer) överens om att åka ut i skogen och grilla med familjen. Det blev ganska mycket minnen som det pratades om, men vi spela även kubb! Hah Jag,Baby och pappa vann hela två gånger, fick en kubbpinne på mitt redan ömmmma smalben!! Underbart kul i vilket fall som helst!
När vi var där ute i skogen bestämde jag mig även för att övningsköra det gick inte så värst bra, men sen när baby gick ur bilen gick det svinbra! (y) heh

När vi kom hem började jag och baby baka käleksmums, och guud vad muums det blev! Vi såg Alpha Dog, fruktansvärt bra film, jag hade gråtit om jag inte skulle ha lekt tuff inför älskling! hah (a)

Gårdagen var en ren vilodag, och vi beställde kebaabpizza och kollade på I'ts complicated! (y) Hah, inga dirty details finner ni här inte, så det var allt jag har och berätta! hah, juuste jag vaknade av att baby verkligen stirrade på mig! skithemskt ju ):

Idag, har det varit en sjuk dag men en bra dag! Imorse när jag skulle cykla till stationen sprang en rottweiler mot mig, då blev man ju inte liiite rädd! Han ville bara leka som tur var, men ändå! :S jävla hundägare, helt allvarligt vissa är faktiskt rädda för hundar och det är något de borde acc! inte för att jag är de, men jag kan ju tänka mig..

i skolan fick vi reda på trevliga saker bland annat har vi fått ett mail:

GRILLNING TISDAGEN DEN 8/6
Hej!
Nu är dags för bra väder och trevlig samvaro över en kolbädd. Hopp och skutt med mys räknar vi med. Oömma kläder och glatt humör. Egen dricka tar ni med! Vi serverar korv och hamburgare, även vegetariska. 
Vi träffas på plan 5 kl. 09.30 tisdagen den 8 juni för att gemensamt ta oss till Ystad Saltsjöbad.

Hälsningar Joanna, Hanna, Malin, Monica, Jan, Mats och Peter

Hah, och vet ni va! Lilla Bea fick MVG på naturkunskapsprovet, och MVG i hela kursen för den delen! (Y)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: