B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

det går nog ändå bra (:

Kategori: Allmänna ting

Sholulu!
En riktig knasdag, först två timmar matematik kl.8 för att sedan ha en inställd lektion som blev vår eftermiddags lektion istället?! o:;D men även den eftermiddagslektionen som blev förmiddagslektionen blev lite försenad, för vissa filurer hade gått hem och börjat laga kaffe? J.a och philip har nämligen sånt för sig.. Idag har stora drag av klassen tillgängnat åt att mobba starckars marcus för han snusprovning..

Anyway, sen skulle jag stressa ner på stationen för att möta Rabi men ja han hade redan luat iväg så jag väntade på bussen(: när jag kom till sjöbo stod polisen och övervaka en som vanligt, men jag stack och solade och då kändes det mycket bättre(: jag har inte solat på länge så nu är jag lite röd om nosen (:

och Mirjan: jag förstår att du vill till din man,  det är inte de de handlar om.. Som du säger.. vi har spenderat 5 sommrar alltså år tillsammans , och det är just därför jag tycker det är lite ledsamt att du åker så tidigt och princip är borta hela sommarlovet.. förlåt <3

Imorgon kommer baby hit, och vi var lite velande när de gäller crusingen.. jag har sån fruktansvärd mensvärk, mår typ illa och vill kräka hela tiden.. ätit en halv macka och lite överkokt pasta idag, och båda sakerna var påväg upp.. 

Ikväll ska man väl städa rummet, och ut och övningsköra! (Y)

p.s VILKEN JÄVLA VIND FAEEN! O:



hjärta på Johanna & Beatrice

Kommentarer

  • Mirja säger:

    Vill vara med dig med, och som sagt kommer jag ju åka hem direkt efter hans födelsedag för att spara tid, och jag åker ju inte direkt på sommarlovet. Förlåt om det verka som jag inte tänkte på dig eller så för det är väl klart jag gör. ):

    2010-05-07 | 17:34:50
    Bloggadress: http://mirpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: