B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

åska på en fredag!

Kategori: Allmänna ting

Daagens!

Idag har vi haft nationella i matte, del 2 ! fruktansvärt gick det för min del! haha:P Men men, efter de hade vi i princip inga lektioner. + Min huvudinriktningsval text-och kommunikation har blivit inställd,
på grund att att de var för få som sökte.. 
Jag & Filip.. Hah, whatever! så nu har jag val Graf <-- (y) webbdesign och sådant (;

Hm, när klockan var 11 stack jag och söte Jossä ner i Ystadcity för att minishoppa, jag inskaffa ett par söta nitörhänge. Medan min nitdrottning Jossä hitta en del saker som hon brukar göra! Efter de gick vi till älskade Koppen och tog oss en syrlig rabarberpaj med vaniljkräm! nomnom")



åkte sedan hem kl 13.30 och då började vädert vända, vi har ju haft otroligt kvavt här i skåne, och för en timme sedan var det fullt åskväder här, det åska i ca 1h och 30 minuter! helt otroligt, jag är liksom lite rädd.. /: MENMEN!
jag som skulle ta mig en ljuvlig powernap! ):

det är lundakarnevalen, men vem orkar i detta väder?

vi hörs senare, fuck ya'lllll!

PEACE

Kommentarer

  • nitdrottningen josefine säger:

    ooooh, jag älskade åskvädret, medans mats kröp ihop sig och satte sig som en liten hundvalp under ett bord och gnällde. Haha, skämt åsido.

    2010-05-22 | 20:10:11
    Bloggadress: http://prettydemon.blogg.se/
  • Bea säger:

    hah, naw lille mats!! hah, man kan ju alltid drömma right!? (;

    2010-05-23 | 21:18:34
    Bloggadress: http://bejaleja.blogg.se/

Kommentera inlägget här: