B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

-

Kategori: Allmänna ting

som vanligt är livet fucking motvals, och drömmen jag snacka om innan idag.. åt helvete! ):

Jag, Mirjan och Jossä gick och leta efter klänningar idag! det gick inte så värst bra för mig, har sett ut som en uppstoppad persika och en aning slampig ut. I en klännig som gjorde att brösten var uppe i ansiktet och åkte rundor, nej skämta men ni fattar!

haha, Mirja hittade en jättefin klänning funderar starkt på att härma.. men ja, man får väl ta och leta lite mer!

Jossä hade på sig en genomskinlig klänning, och jag hittade en skitful klänning så sa Jossä om du hittar en XS så lovar jag att testa den, jag´bara leta egenomhögen och TRO FAN ATT DÄR VAR EN KVAR ! HEH, Jossä tog priset idag, gumman du var skitful i den (L) Åkte hem och ringde upp P3 men ja, som sagt FUCK DE:I

 


 

Kommentarer

  • josefine säger:

    Hahaha, du och jag på studenten i varsin sån klänning jag provade. HAHA, fett fränt! <3

    2010-05-03 | 19:19:35
    Bloggadress: http://prettydemon.blogg.se/

Kommentera inlägget här: