B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

nya tag!

Kategori: Allmänna ting

Hej finisar!

Jag har inte skrivet här på tre dagar, fy skäms! Men jag har faktiskt haft
bättre saker för mig, bland annat min älskling i torsdes! På fredagen
hade jag matteprov, det gick inte så bra men min lärare sa att det
såg lovande ut !? o: hiihi Senare på kvällen var det släktfest, jäklar
man har hörselskador efter.. ;D i vilket fall som helst lämade både 
Mirja&Tamer kvar mig i skåne för att ruttna.. mHm.. 
Tillslut idag vaknade jag 20 över 11 och bara stressade till Frida 
för vi skulle ner i byn, och nu imorgon lämnar även Frida mig för 
en stekresa till Teneriffa! lyx
Nu ska jag sysselsätta mig med 
att städa mitt rum! :D det var i alla fall mina dagar i STORA DRAG.

PUSS   


 denna låten hörs i min skalle idag! (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: