B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

Knockin On Heavens Door

Kategori:

Dagen gav mig en baksida! Hah, jag är riktigt dålig på allt som blogg har med att göra, men vad ska jag göra!?
Blogga mer, försöka mer! yeah, riight!? Hah, idag har jag varit med mirja min blogglärare, och bästavän!
Vi käka någon god kaka och smakade på lite av mammas toblerone vinst! 4,5 kg TOBLERONE
Har otroligt mycket i skolan just nu,men det är bara till att plugga och ligga i!
Men imorgon väntas mys med min älskling! jag älskar honom, han har mitt hjärta i sin hand! 

old pic, jag och mirja kanske 2007 <3
old pic, Mirja & Jag år 2007

Kommentarer

  • Mirja säger:

    Haha vi är fina som fan :-) men vi är snyggare nu hahaha puss på dig

    2010-03-13 | 23:31:38
    Bloggadress: http://mirpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: