B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

VILKEN SUPERDAG!

Kategori: Allmänna ting

SHOLULU!
Skolavslutning, i 12cmklack och rosa klänning! BEA?! haha xD Vi fick bulle och juice!! ;D
Sen blev de körsång i aulan, jag tjoa och lät mest av alla! som de brukar va då vill säga! (;
Jag älskar mp1a, de ska ni veta! Men jag saknar 9i som in i bomben! (;

1 helt år med min älskling, du är verkligen speciell för mig! Jag älskar dig <3

ganska lustigt hur jag just fick ett samtal från en berusad stundent vid namn Ikkioe,
grattis bästaste! Nu blir de att jobba!! <3

snart kommer baby hit och jag sitter halv naken? hah, jag ska laga ena av babys favorit idag så han blir säkert glad, vet inte vad kvällen har att bjuda på, kanske lite mys och senare kan lite party? hah, only god knows.




baby<3


Mirja&jag 08 <3


/ b

Kommentarer


Kommentera inlägget här: