B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

tomma dar väntas.

Kategori: Allmänna ting

Väntar bara på att de bästa ska komma hem. Men de dröjer veckor, och jag är redan trött på detta sommarlovet? /: Jag har ingenting och göra, och min pappa snodde min gräsmatta idag som jag skulle klippa?

Borde man skaffa fler vänner? hah, skulle inte tro de har hellre få av de bästa än många som de flesta.
Jag bara yrar, helt ärligt?

Juste! ska faktiskt börja ta tag i min kost och träning. jag vet att jag inte kommer göra de, men jag vill försöka igen i a f.. *bullshit* men ärligt jag är ingen vacker syn och punkt slut!

nu ska jag deppa!

over'n'out
/ b

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Nu tycker jag du va heeelt för dum mot dig själv Bea!

    du är fin som du är! :)

    2010-06-18 | 18:03:25
    Bloggadress: http://sofiaapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: