B E A T R I C E

jag begär ingenting, men jag vill ha allt

svennebanan.

Kategori: Allmänna ting

Förra malmöfestivalen såg vi J-son, Mohammed ali och några andra.. Jag, Mirja, Frida och johanna i believe, kände oss en aning ensamma om att vara "svenskar" där! Jag och Mirja stod och gunga som fan, jag älskade de! AAH, alla glodde helt skit med de gör inte!  Men jag ville gå dit så mycket och såklart lyckades jag övertala! :D
 Vi hann ändå i tid till Familjen sen så (y)



någon helsvensk i bild, nejnej och nej.. (Y) det var en asskön kväll, jag stod lite längre bak! :d


familjen, fett nice ös och massa svenskar de hör ni på fjortis skriken:D
Jag och töserna stog en stor aning längre fram! :D fettös

JUSTE

man får ju inte glömma promoe (;




nostalgiminnen  / b

Kommentarer


Kommentera inlägget här: